obiektyw filmowy SIGMA CINE 65 mm T1.5 METRIC

Najważniejsze cechy obiektywu filmowego SIGMA CINE 65 mm T1.5 METRIC

Szeroki zakres
ogniskowych

Linia High Speed Prime pokrywa ogniskowe od 14mm do 135mm, oferując światło T1.5 do T2

Obiektywy kompatybilne
z pełną klatką

Kompatybilność została potwierdzona z każdą marką kamer kinowych.

Balans kolorów ujednolicony
w całej linii

Wszystkie obiektywy w tej linii zostały zaprojektowane zgodnie ze standardem CCI firmy SIGMA. Standaryzowany balans kolorów sprawia, że korekcja kolorów jest bardzo prosta.

CINE 65 mm T1.5 METRIC

SIGMA CINE - nowy zoptymalizowany układ mechaniczny

W odpowiedzi na wysokie wymagania dla soczewek w dobie ultrawysokiej rozdzielczości SIGMA opracowała nową linie obiektywów kinowych CINE. Zachowując w 100% ten sam znakomity układ optyczny obiektywy filmowe SIGMA zostały wyposażone w zupełnie 100% nowy zoptymalizowany układ mechaniczny obejmujący wszystkie podstawowe funkcje potrzebne w nowoczesnej kinematografii.

Konstrukcja obiektywu posiada takie same uszczelnienia jak obiektyw 150-600 Sport. Każdy ruchomy pierścień jest uszczelniony tak, aby nie dostała się do wewnętrznej obudowy woda i kurz - obiektyw jest gotowy do pracy w trudnych warunkach.

Zastosowane pierścienie do zmiany przesłony, zooma oraz ostrości zawierają przepustnice ze specjalnej żywicy która umożliwia cichą pracę. Cecha ta eliminuje wszelkie metaliczne dźwięki co pozwala użytkownikowi na robienie zdjęć czy filmowanie w miejscach gdzie wymagana jest cisza.

obiektyw filmowy SIGMA CINE 65 mm T1.5 METRIC
obiektyw filmowy SIGMA CINE 65 mm T1.5 METRIC

Kompatybilne z protokołem komunikacyjnym Cooke /i Technology

Ta linia obiektywów stałoogniskowych jest wyposażona w styki elektroniczne obsługujące protokół komunikacyjny Cooke /i Technology dla obiektywów z mocowaniem Art Prime PL. Używając obiektywu filmowego zgodnego z technologią /i w połączeniu z kamerą filmową obsługującą ten sam protokół, użytkownicy mogą wyświetlać i rejestrować metadane obiektywu, takie jak odległość ogniskowania, długość ogniskowej i przysłona. Pomaga to usprawnić komponowanie w procesie postprodukcji. Jest to szczególnie przydatne w przypadku najnowszych form tworzenia filmów, takich jak efekty wizualne, które wymagają szczegółowych danych zdjęciowych.

Budowa obiektywów

obiektyw filmowy SIGMA 18-35 mm T2.0 PL Metric

Rozmiar filtra wynosi Φ82 mm, co pozwala użytkownikom używać tego samego rozmiaru filtra ND w różnych obiektywach.

Przednia średnica wynosi 95 mm,  podobnie jak w przypadku innych obiektywów filmowych, dzięki czemu jest kompatybilna z kompendium

③④⑤ Standaryzowane pozycje biegów- Eliminuje potrzebę regulacji ustawień ostrości, napędu silnika czy innych akcesoriów, takich jak zmienimy obiektyw.

③④⑤ Pitch gear 0,8m - każdy obiektyw ma podziałkę przekładni 0,8m, co jest standardem w przypadku obiektywów filmowych i zapewnia kompatybilność z istniejącymi akcesoriami.

③④⑤ Cicha praca pierścieni- stoper każdego pierścienia zawiera amortyzator wykonany ze specjalnej żywicy, co zapewnia cichą pracę. Zapewniając satysfakcjonujące wyczucie blokady, funkcja ta eliminuje wszelkie metaliczne dźwięki, umożliwiając użytkownikowi bezpieczne fotografowanie w cichym miejscu.

Kąt obrotu pierścienia ostrości 180° - przy 180° kąt obrotu pierścienia ostrości jest ponad dwukrotnie większy niż w obiektywie aparatu fotograficznego, co umożliwia niezwykle precyzyjne ustawianie ostrości. SIGMA zoptymalizowała także kamerę pod kątem obiektywów filmowych, aby jeszcze łatwiej ustawiać ostrość na duże odległości.

Kąt obrotu pierścienia zoomu 160° - przy 160° kąt obrotu pierścienia zoomu jest ponad dwukrotnie większy niż w przypadku obiektywu aparatu fotograficznego, co umożliwia niezwykle precyzyjne powiększanie.

Kąt obrotu pierścienia przysłony 60° - dzięki możliwości ręcznego sterowania pierścień przysłony zapewnia płynną kontrolę bez kliknięć. Wyświetlacz T-stop, będący standardem w obiektywach filmowych, zapewnia wysoką precyzję ekspozycji. Podobnie jak w przypadku wysokiej klasy obiektywów filmowych, kąt obrotu pierścienia przysłony wynosi 60°.

Liniowy pierścień przysłony - Liniowy pierścień przysłony zapewnia użytkownikom ten sam kąt obrotu na każdy przystanek T, zapewniając bezpośrednie, intuicyjne sterowanie.

Montaż za pomocą styków elektronicznych - mocowanie ze stykami elektronicznymi pozwala obiektywowi przekazywać ważne informacje do korpusu (ogniskowa, odległość fotografowania, przysłona itp.).

Ulepszone mocowanie EF* -  Otwór na kołek oporowy został wzmocniony tak aby zwiększyć długotrwałe użytkowanie.

⑦  Stopka mocowania obiektywu - Pomaga zminimalizować obciążenie korpusu aparatu zwiększając jednocześnie jego stabilność. Wysokość stopki jest dostosowana do innych akcesoriów. Można ją także zamocować na górze obiektywu.

Zmiana mocowania obiektywu - Usługa ta pozwala użytkownikom konwertować mocowanie do i z mocowań EF i E. Sigma zmieni w Twoim obiektywie zarówno mocowanie jak i wewnętrzne elementy tak aby obiektyw był kompatybilny z aparatami innej firmy.
Uwaga : usługa konwersji nie jest dostępna dla mocowań PL

 

Dostępne mocowania - obiektywów to mocowanie Canon EF, które jest używane w większości cyfrowych kamer kinowych, oraz mocowanie Sony E, które jest używane w serii Sony FS. Wszystkie obiektywy z tej linii można również stosować w aparatach fotograficznych z kompatybilnym mocowaniem, co pozwala na nagrywanie doskonałych filmów lustrzanką cyfrową.

*Dotyczy wyłącznie mocowania Canon EF

Cechy obiektywów CINE

Pyłoszczelna i bryzgoodporna obudowa

Konstrukcja obiektywu posiada takie same uszczelnienia jak obiektyw 150-600 Sport.
Każdy ruchomy pierścień jest uszczelniony tak aby nie dostała się do wew. obudowy woda i kurz - obiektyw jest gotowy do pracy w trudnych warunkach.

Korpus wykonany jest w 100% z metalu
Aby stawić czoło najwyższym wymaganiom profesjonalisty.

Dobór skali odległości na pierścieniu ostrości
W zależności od preferencji użytkownika obiektyw może być wyposażony w pierścień ostrości ze skalą w metrach (m) lub stopach (ft).

Wersja Fully Luminous (opcja odpłatna)
W tej wersji wszystkie informacje umieszczone na obudowie obiektywu ( ogniskowa, przesłona, skali odległości ) są pokryte specjalną farbą świecącą w ciemnościach.
Pozwala to na pewniejszą kontrole podczas filmowania w warunkach słabego oświetlenia.

Grawerowanie laserowe
W celu zwiększenia trwałości - na każdym pierścieniu wszystkie informacje są grawerowane laserowo co zwiększa ich trwałość na dłuższą metę.

Filmy nakręcone obiektywami SIGMA

Tylko SIGMA mogła stworzyć lekkie i kompaktowe linie obiektywów filmowych, które zapewniają najwyższą wydajność i niespotykaną dotąd jakość.
Zapoznaj się z rosnącą listą znanych tytułów stworzonych za pomocą SIGMA Cine.

COUNTRY QUEEN

HALSTON

MINDHUNTER

WELCOME TO EARTH

TOP GUN MAVERICK

LAUNDROMAT

Made in Japan, Aizu

Wszystkie nasze obiektywy i aparaty są projektowane, produkowane i montowane w naszej jedynej fabryce w Aizu w Japonii. Ten lokalny model produkcyjny jest już niezwykle rzadko spotykany w dzisiejszej branży, gdzie większość firm zajmujących się obrazowaniem zdecydowała się na outsourcing do innych krajów, aby obniżyć koszty. Jednak SIGMA wierzy iż utrzymanie całego procesu produkcji i montażu w Aizu jest niezbędne do tworzenia innowacyjnych, starannie przemyślanych i nienagannie skonstruowanych produktów, które spełniają wysokie standardy wymagane przez profesjonalnych fotografów i filmowców na całym świecie.

 

Sigma wybrała Aizu na swoją główną bazę produkcyjną na początku lat 70-tych. Położone u podnóża góry Bandai w prefekturze Fukushima, około czterech godzin jazdy na północ od Tokio, Aizu ma mnóstwo bardzo czystej wody z górskich potoków, która jest niezbędna do szlifowania i polerowania soczewek. Założyciela SIGMA, pana Michihiro Yamaki, ten obszar przyciągnął również ze względu na pracowników, którzy słyną z kunsztu, etyki pracy i dbałości o szczegóły. Syn pana Yamaki, Kazuto Yamaki, obecnie właściciel i dyrektor generalny SIGMA Corporation, z takim samym niezachwianym zaangażowaniem utrzymuje produkcję w Japonii.

 

Dziś fabryka Sigmy ma powierzchnię ponad 50 000 stóp kwadratowych i jest wyposażona w najbardziej zaawansowane technologie produkcji elementów optycznych. Kupując aparat lub obiektyw Sigma, możesz być pewien, że praktycznie każda część została wyprodukowana i zmontowana przez firmę SIGMA w Japonii, z największą starannością i uwagą. Mamy nadzieję, że korzystanie z naszych produktów będzie dla Ciebie przyjemnością.